Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady w roku szkolnym 2017/2018
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 im. Jana Pawła II w Radomiu
Zasady korzystania z obiadów oraz wnoszenia opłat za obiady w roku szkolnym 2017/2018
w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 14 im. Jana Pawła II w Radomiu
a
1. Zapisu ucznia na obiady dokonuje się razem z wniesieniem opłaty za dany miesiąc z góry, z tym że zapisy na styczeń 2018r. będą przyjmowane w grudniu 2017r. w formie pisemnej deklaracji natomiast opłaty należy wnosić dopiero w styczniu 2018r.
2. Opłat za obiady dokonuje się z góry w kasie szkoły lub na konto zgodnie z poniższymi zasadami:
a) KASA PSP Nr 14 czynna:
w dniach (roboczych) | w godzinach | opłata za: |
01-06.09.2017 | 7.00-15.00 z tym że
06.09.2017 do godz. 12.00 |
wrzesień 2017
(obiady od 07.09.2017) |
październik 2017 | ||
19-25.10.2017 | 8.00-10.00 12.00-15.30 |
listopad 2017 |
20-24.11.2017 | jak wyżej | grudzień 2017 |
02-08.01.2018 | jak wyżej | styczeń 2018 (obiady od 02.01.2018) |
luty 2018 | ||
19-23.02.2018 | jak wyżej | marzec 2018 |
19-23.03.2018 | jak wyżej | kwiecień 2018 |
11-17.04.2018 | jak wyżej | maj 2018 |
21-25.05.2018 | jak wyżej | czerwiec 2018 |
a
b) KONTO PSP Nr 14: Pekao S.A. II o/Radom 43 1240 3259 1111 0010 0589 4056
– na przelewie należy podać klasę, imię i nazwisko ucznia oraz miesiąc, za który wnoszona jest opłata;
– przelew należy wysłać najpóźniej na 2 dni przed zamknięciem kasy w danym miesiącu;
– w razie opóźnienia przelewu – należy jak najszybciej dostarczyć do sekretariatu potwierdzenie przelewu (osobiście, faxem lub na e-mail: szkola@zsi.radom.pl); w takim wypadku wpisania ucznia na listę uprawnionych do korzystania z obiadów dokonuje się z opóźnieniem jedno- lub dwudniowym.
3. Odpisów z obiadów z tytułu nieobecności ucznia w szkole dokonuje się najpóźniej dzień wcześniej do godziny 12-ej, osobiście lub telefonicznie u intendenta szkoły: tel. 048 363 22 15 (sekr.) wew. 105
4. Odpisy są rozliczane po zakończeniu danego miesiąca z najbliższej opłaty za obiady.
5. Od klasy czwartej szkoły podstawowej uczniowie wchodzą na stołówkę za okazaniem karnetu. W razie braku karnetu można przedstawić dowód opłaty za obiady (kwitariusz przychodowy lub potwierdzenie przelewu). Istnieje również możliwość sprawdzenia uprawnienia do korzystania z obiadu przez osobę dyżurującą na stołówce na liście obiadowej. Nie wydaje się duplikatów zagubionych karnetów!
6. W razie przyznania dofinansowania do obiadów z pomocy społecznej rodzice/opiekunowie zobowiązani są do jak najszybszego dostarczenia stosownej decyzji do Kasy lub intendenta.
7. Wysokość stawki obiadowej: za jeden obiad dwudaniowy – 4,00 zł.;
8. Wysokość stawek miesięcznych będzie każdorazowo podawana w terminach pracy kasy na drzwiach wejściowych do szkoły, na stronie www.zsi.radom.pl oraz w dzienniku elektronicznym; w przypadku odpisów – wysokość opłaty należy uzgodnić telefonicznie z kasjerką!
9. W zakresie nieuregulowanym w powyższych Zasadach zastosowanie ma Regulamin stołówki szkolnej, dostępny na stronie internetowej szkoły;